söndag 12 december 2010

Sol i pulkabacken.

Har haft en toppendag idag...tvärtemot gårdagen, kan man säga! :)

På förmiddagen gick vi ner till stranden (läs: pulkabacken) med alla barnen plus Kevins kompis. Grannarna kom ner med sina barn och så åkte vi pulka, grillade korv och hade snöbollskrig i solen. Helt underbart men jag måste köpa mig ett riktigt ordentligt skidställ att ha vid såna tillfällen, det är ju helt klart!!!

Jag har åkt cross idag också, med grannen och det var det läskigaste jag gjort på bra länge. Jag gillar ju fart men när man inte har kontrollen själv och det enda man kan göra är att försöka hålla balansen och klamra sig fast då är det mer skräck än spänning...hua!!!!

I tre timmar var vi ute, sen var det dags att gå hem för att göra oss i ordning inför Kevins bowlingkalas.
Det blev ett riktigt lyckat kalas med Kevin, sex av hans kompisar och Ella som också fick följa med. Irmis fick vara hos Malin under tiden och dom var i badhuset och badade, så hon var mycket nöjd hon me!

Alla har haft en toppen dag och jag är mycket nöjd över kontrasten till gårdagens stress-hysteriska dag.
Nu är det dags att fixa matlåda och sen krypa till sängs. Imorgon är det dagpass som gäller. Jag kommer somna o vaggad ikväll! :)

Puss på Er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar