lördag 11 december 2010

Gah!

Puh! vilken dag...Skön ledig lördag, ja men suttit ner nåt, nej :)

Hade lovat en kompis att vara "barnvakt" (tror inte man säger så när barnet är 9år gammalt?!) åt deras son idag/kväll/natt eftersom de skulle bort på julbord. Han är kompis med Kevin ska väl tilläggas....

På fm gick vi ner till stranden och åkte pulka, allihopa tillsammans med grannen och deras barn. På vägen hem fick jag med mig ett extra barn så resten av em har jag haft 5 barn hemma. Det har gått hur bra som helst och dom har verkligen jätte kul tillsammans, allihopa men jag har nog inte gjort annat än att plocka i/ur diskmaskinen, lagat mat och städat. Jo, skjutsat Ella till en kompis, varit och handlat och sen hämtat hem henne igen. Allt detta med en väldigt sur och tvär 2-åring i hasorna...!

Lite besviken för att jag har missat nästan hela "så mycket bättre" men nu får jag iallafall äntligen sitta ner.

Usch vilket tråkigt inlägg det blev men nu vet ni iallfall vad jag har gjort idag :)

Puss på Er

1 kommentar:

  1. Låter som en tuff dag! Hoppas det finns godis kvar till dej! Puss! <3

    SvaraRadera