söndag 5 december 2010

Julbord och kalas.

Har haft en super härlig helg med massor av mys. Är så slut nu så jag vet knappt vad jag heter. Så fort jag bara orkar ska jag ta mig ur soffan och ned till sängen....:)

Var på julbord med jobbet igår och det var riktigt roligt. Fem partyglada pinglor som inte tog det speciellt lugnt med alkoholen. Jag har skrattat så jag gråtit! :) Efter middagen, x antal toabesök, drink i baren och väntan på taxi, åkte vi ner på "stan" och gick på krogen. Där dansande vi non-stop till dom stängde. Jag var hemma vid tre-tiden i natt.

Sov si sådär en 4 timmar innan det var dags att stiga upp och förbereda dagen. Var alldeles illamående och yr när jag vaknade :) Vi har haft båda våra familjer här idag, på både glögg, mat och tårta för att fira Kevin. Det har varit en helt underbar dag!!

Nu, snart, strax så ska jag resa mig och gå och lägga mig. Det får bli allt för idag.

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar