onsdag 15 december 2010

Känslosam.

Jag har väldigt mycket fina vänner/grannar/vänners vänner, släkt, bekanta och okända runt omkring mig!! När man har varit med om en sån sak som hände igår, blir man ganska sårbar och funderar mycket. Alla värmande kommentarer, ord och kramar gör en extra rörd...

Har inte sovit speciellt bra inatt. Har vaknat flera gånger och drömt en hel del. Det enda jag kommer ihåg var att Risto sa till mig (i drömmen) att verkstaden ringde och sa att skadorna på bilen skulle kosta oss runt 200 000-300 000kr....Hihihi, det är ungefär det tre dubbla av vad bilen är värd!!

Tänkte tillbaka på ett blogginlägg jag gjorde i helgen. De där jag skrev om att jag åkt cross..."det var bland det läskigaste jag gjort på länge....". Känns som att jag har toppat det nu, ganska rejält!!

Usch!

Idag är Risto hemma, han har tagit ledigt. Ska väcka honom och Irmis nu. Vi ska åka till ögonmott. på sjukhuset med Irmis. Tror det är någon rutinefterprematurfödsel-koll.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar