fredag 10 december 2010

Filmnätter och julrusch.

Jobbar sista natten nu, inför helgen. Såg en rätt skön film natten till idag:

Ser ni vem killen är?


Usch vad hemskt 80-tals modet var. Fast det var rätt kul att kolla på filmen bara därför:)


Det är perfekt att kunna titta på film på nätterna. Tiden går mycket fortare då!

Är det bara jag som tycker det är mycket att göra nu inför julen? Om man bortser från själva julafton med besök, mat och klappar?
Nästa vecka jobbar jag dag och helg vilket resulterar i att Risto jobbar de dagar jag är ledig.

- Irmis har lucia på dagis.
- Irmis ska till ögonmottagningen på sjukhuset.
- Kevin har träning två gånger plus cup i Flen.
- Kevin ska ha friluftsdag med skolan. En annan dag disco...
- Ella har luciatåg/fika för föräldrarna en morgon.
Samma dag fast senare ska de ha disco och vill att föräldrarna hjälper till.
-Ella ska ha utvecklingssamtal.
- Jag ska ha möte på jobbet.

Tror inte jag glömt nåt. Försöker nu pussla ihop vad som ska inhandlas, när de behövs fritids/dagis och vem som ska hämta/lämna....Puh!

Imorgon fredag ska jag iallafall försöka njuta av den bästa dagen på hela veckan. Frågade Irmis vad man gör på fredagar?
-"Goooodis!!! ååå Fredasmys soffan. Äta pipps (chips) å titta Barba (barda)" :)

Lördag jobbar Risto. Då ska jag å barnen ut med grannarna och åka pulka och grilla korv.
På söndag har Kevin sitt efterlängtade bowling kalas.
Vila vad är det? :)

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar