torsdag 3 februari 2011

Vad har jag gjort?!

Det känns faktiskt lite bättre, psykiskt. Jag vet inte vad det är som gjort skillnad men det börjar kännas lite ljusare :)
Dock tror jag att jag håller på att bli sjuk igen men det pratar vi inte så mycket om...!

Har fått mycket tid med barnen den här veckan för Risto är ledig.
Igår bakade jag och barnen och idag hade jag en ensam eftermiddag med Kevin. Vi fikade, gick på bibblan och lånade böcker och sen handlade vi lite innan vi åkte hem. Jag skulle ju jobba så mer hann vi tyvärr inte med.
Det är så sällan jag får den där ensam-tiden med barnen och jag märker verkligen att den gör skillnad, både för dom och för mig!

Idag har jag gjort något som jag aldrig trodde skulle hända.
Jag och Risto har varit och skrivit medlemskap på ett av de flashiga gymmen här i stan, balanze.
Herre gud! vad har jag gjort?? Kommer aldrig våga mig in där igen!! Nu måste jag ju köpa träningskläder också och gå dit.
De har även barnpassning så nu finns ingen återvändo och inga ursäkter.
Risto börjar sitt första pass imorgon...
Tack älskling, för att du pushar mig!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar