tisdag 8 februari 2011

Heldag med frugan!

Idag har jag varit med min fru!
Vi träffades redan på morgonen, strax efter att jag kommit hem.

Vi har ätit frukost, badat Inez, surfat på internet och kollat på bilar jag vill köpa.
Vi har beställt gummistövlar (tretorn, gummistövlarnas volvo) ihop, Jag höll henne sällskap i stallet och när hon tömde kattlådan, hon höll mig sällskap när jag skulle sortera all vår tvätt. Jag vet inte om stor tvättkorg var så bra, jag får panik när jag tömmer den...
Sen tog jag hand om disken och vi pratade lite om hennes renovering. När jag tvättade håret dammsög hon och sen pratade vi om hennes dumma fot.

När klockan slog två var det dags för mig att åka. Det tog ett tag för oss att avsluta diskussionen (som vanligt) så klockan hann nog bli närmare kvart över två innan vi sa hejdå och la på luren!! :)

*Lavv joo*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar