onsdag 16 februari 2011

Sko vill ha!

Jag är på jakt efter vinterskor. Ja, jag har varit det ett tag men det är inte det allra lättaste (plus att de är väldigt dyrt med bra vinterskor)
Här är flera modeller som jag tycker är skit snygga, rent ut sagt :)

Skulle helst vilja ha de i mitten, crocsen :)
Men alla kostar runt 600kr och uppåt så vi får se hur det blir med den saken...
(Överst från höger: Rubber duck, puma, plexx från scorett. Vita nere till vänster: rubber duck, crocs i mitten, de lila från rubber duck och de svarta längst ner till höger är av märket plexx från scorett)

Nu är det snart dags för mig att gå hem.
Hoppas ni alla får en bra dag.
(Annso, jag jobbar på kaffe-inlägget men det är för jobbigt att skriva sånt nattetid)

Puss!

2 kommentarer:

  1. Jag gillade de vita längst upp, eller de lila crocsen :)
    Väntar med spänning på kaffeinlägget ;) Puss!

    SvaraRadera
  2. Ja gillar dom vita längst upp! Så jäkla du! =)

    Puss!

    SvaraRadera