tisdag 8 februari 2011

Skor till vilket pris som helst?!

Letar ju träningsskor för tillfället. Det är en djungel. Trodde man bara köpte ett par så var det klart, men det finns hur mycket som helst att välja på (med rätt plånbok...)
Såna här skor skulle man ha:

REEBOK ET TREND II W BLACK / PINK

Av märket Reebok.

Bild lånad från Stadium

Jag har nog aldrig köpt skor som ens kostat hälften av det priset!

Tänk om det funkar?! Då kanske man hinner bli vältränad fortare...
Men allvarligt, jag tror inte det finns något försvar till att köpa så dyra träningsskor, om man inte är instruktör eller sjukligt besatt av att träna.
Framförallt inte om man tränar så "ofta" som jag ;)



2 kommentarer:

  1. Om jag hade plånbok till det så hade jag haft såna, i varje färg (!) och haft varje dag till vardags. ;)
    Tycker dom är supersnygga och OM det funkar med rumpan och det så är det ju bonus :p

    SvaraRadera
  2. Kika här:

    http://www.sportamore.se/produkt/10642-reebok-easytone-trend-ii-w-vitlilagra

    Liiite billigare iaf. Men inte billigt direkt.

    SvaraRadera