fredag 4 februari 2011

Ledig.

Om lite drygt en timme är det dags för mig att gå hem och ta helg.
En helg då vi är lediga tillsammans, allihopa i familjen. Det var tre veckor sen sist, å då låg jag ju sjuk.

Det som är helt spikat i helgen är Kevins bandy turnering på lördag.
Samling 9.30 i Nyköping, vilket innebär avresa hemifrån 08.00 senast!!
Kanske inte jätte kul en lördag morgon, men va tusan! Det är ju riktigt roligt att åka på dessa turneringar.
Förra helgen spelade de totalt sex matcher (fördelat på två dagar) och vann alla! Kevin spelade den ena dagen och stod i mål alla tre matcherna :)
Oavsett hur det går så är det kul, de har en bra sammanhållning i laget. Både bland barn och föräldrar!


I övrigt finns det lite frågetecken att räta ut. Lite saker att bestämma sig för. Saker jag så gärna vill göra men mitt samvete bromsar mig. Absolut inga allvarliga saker men jag måste tänka på att alla mina handlingar och beslut har konsekvenser. Jag är nog lite dålig på det i vissa lägen...jag vill så mycket!!
Förlåt om jag kanske förvirrar Er :)

Hoppas ni alla får en mysig helg!

1 kommentar:

  1. Underbart att läsa dina sista inlägg gumman! Blir glad att det "går framåt". Lav jo!

    SvaraRadera