lördag 19 februari 2011

Ensam hemma...

Sov kanske en fem timmar idag innan jag vaknade. Det var tyst i hela huset. Familjen hade åkt till min fina svägerska med familj, i Bro. Så jag har varit ensam hela dagen.
Låg i sängen och tittade på några avsnitt av Weeds och åt godis. Har inte följt den serien förut men började titta på den på nätterna för att ha nåt att göra. En helt galen serie som verkligen inte är min typ av program men det är något som gör att jag gillar den :) Har iallafall fastnat för den och i natt ska jag börja titta på säsong 5! En lagom serie att titta på, på nattetid...
Efter att ha tittat några avsnitt, tränade jag en stund på crosstrainen, tog en dusch och gick sen å la mig ett tag till. Vaknade vid 20-tiden å familjen kom hem precis när jag skulle gå.
Nu är jag på jobbet. Två nätter kvar, sen får jag snart träffa frugan!!

Tråkigare blogginlägg än så här blir det inte :)
Puss på Er, hoppas ni får njuta av helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar