onsdag 24 november 2010

surig.

Är trött och sur och kanske lite grinig också...

Jag fryser!!!
Jag köper att det är snö och storm ute, det ska vara snö på vintern men det ska inte vara kallt inne!!
Det drar överallt här, känns det som. Jag har strumpor, raggsockor, jeans, två tröjor och en fleece på mig och jag fryyyyyyser! Gillar inte vintern i hus, det är Blä. Veden som jag försöker elda vill inte ta sig, den verkar fuktig även fast den legat inne länge.

Sur, sur, sur å ganska trött. Har jobbat extra idag. Väntar på att tvätten ska bli klar, har massor med sakersomjagsopatundermattan att ta hand om, min bil behöver ett nytt lyse, Ristos ett avgasrör, barnen behöver bättre skor, kylskåpet behöver mat och jag kan inte lägga mig förrän torktumlaren är klar för Irmis kissade i vår säng inatt. Nu måste jag vänta på att det bli torrt, innan jag kan gå och lägga mig EFTER att jag har bäddat förstås.

Sa jag att jag var trött och sur idag?

Puss på Er iallafall...

1 kommentar: