lördag 27 november 2010

Snö, snö, snö.

Det snöar och snöar ute, när jag åkte till jobbet så visade termometern nästan -10 grader. Det känns skönt att snön får ligga kvar, det ger sån mysig stämning och i helgen är det ju dags för att pynta inför 1:a advent så det är lägligt tycker jag (även fast jag fryser, konstant, dygnet runt)! :)

Idag har jag haft besök av en söt liten skrutt och hans assistent. Vi fikade och pratade en hel del innan det var dags för dom att åka hem igen.

Irmeli och jag har varit på stan och hämtat Hm paketet som kommit. Julsakerna va jätte fina men min efterlängtade fleece va inte alls vad jag väntat mig. Tog samma modell och strl som förra året men de måste ha gjort om dom helt, för den såg ut som ett tält på mig...det blir tillbaka med den!

Imorgon när jag sovit ska vi pynta lite hemma.
"Jag ääääälskar tomten! " sa Irmeli när vi va på stan idag :)

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar