torsdag 18 november 2010

Beställt igen.


Här kommer några bilder på det jag beställde från Hm den här gången. Observera att jag inte köpte några barnkläder! :)



Julgransmatta. Svart med silver ränder.
Tyckte det var lite svårt att se på bilden....
Små tygkorgar att ha på bordet. Tänkte till julafton (bla.).
Kanske ha servetter eller nötter i eller något annat kul. Får se först hur pass små/stora dom är när dom kommer...
Tänk Er dom på en röd julduk med röda och vita servetter i den ena och den andra full med nötter, silverljusstakar med vita blockljus och...Jag tror visst att jag börjar få in julkänslan redan :)


Och så en fleece till mig. Har en likadan fast turkos. Bästa tröjan jag har!!
Jag bor i den, har den hemma och varje natt på jobbet. Har haft den i lite drygt ett år nu och det syns...dags för en ny!!


Tänkte även beställa denna. En canvas (tyg) korg som jag tänkte ha tidningar i framför brasan. Jätte snygg, tycker jag men hoppade den beställningen tills nästa gång...eller nåt!

Det var väl allt för nu. Vi hörs när vi hörs.

Puss på Er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar