fredag 12 november 2010

Fredagar är dom bästa!

Vardagen rullar på. Fredag igen, jag älskar fredagar! Barnen kommer in i nåt sorts lugn och vetskapen om att få en skön, ledig efterföljande lördag morgon gör att hela familjen slappnar av.
Ikväll ska vi ha filmkväll med grannen. Lite godis, chips, en brasa, tända ljus och kanske ett glas vin....De stora barnen ska få hyra film och Irmeli får lite myskväll till bolibompa. Sa jag att jag älskar fredagar?! Längtar! :)

I onsdags var jag på teckenkurs på jobbet. Vi ska lära oss tecken för att förstärka talet i kommunikationen med ..... Det var jätte roligt och jag har lärt mig massor redan nu. Det ska bli roligt att fortsätta med dehär och det kommer bli en bra merit att ha med sig i livet!

Uppdatering av Ellas tandläkarbesök: Röntgade hela käken i tisdags. Det såg ganska bra ut. Det fattas en tand i överkäken men är trångt ändå. Uppföljning om ett år och tandtällningen behövs inte förrän om några! år....Skönt att veta!!

I helgen blir det full rulle, dock är vi lediga allihopa så det gör inget. På lördag ska Ella på kalas. Sen vi fira min pappa som fyller år. Då blir det middag i Södertälje. På söndag ska vi fira min lilla gudis Enya, som fyllde 1år i onsdags. Ett kalas och en innebandy turnering fick vi tacka nej till i helgen. Hur mycket man än vill göra så är ju helgen faktiskt bara två dagar....borde vara tvärtom, två vardagar och fem dagar helg!

Puss på Er!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar