tisdag 16 november 2010

Kalas och sjukstuga!

Hur mycket jag än tänker och klurar så kommer jag inte på några fyndiga, kloka eller roliga inlägg att skriva så tills vidare får ni nog fortsätta hålla tillgodo med min vardag...;)

Mycket kalas blev det i helgen. I söndags var vi i Bro hela dan och firade min lilla gudis Enya, som fyllde ett år. Massor av fika, god mat och mys blev det och vi landade inte hemma förrän framåt halv 9 på kvällen.

Risto är hemma den här veckan. Stackarn har fått nån muskelsträckning? nerv i kläm? eller ja vi vet inte vad det är, så han har ont i hela nacken, axeln och ner i högra skuldran och svårt att röra höger armen. Får se om han ska ta sig till en sjukgymnast så han kan få ordning på det....

Kevin är sjuk för tillfället, 39graders feber och hemskt ont i halsen...får se hur länge han blir hemma. Hoppas han är frisk till helgen, för då är tanken att vi ska upp till Sthlm på kuligheter :)

Kram på Er så länge!

1 kommentar:

  1. Usch.. =( Stackars Kevin! Adam hälsar till honom.
    Hoppas han kryar på sej fort!

    Ang Risto, stackars han me! =( Jag rekommenderar naprapat istället för sjukgymnast. Jag vet att sjukvården alltid säger att man ska till sjukgymnast, men det brukar bara ge en massa
    övningen och det brukar inte riktigt bli bra. Hos Naprapat så dras å knakas det luite, sen brukar det vara bra. ett litet tips från lille maj! =)

    Kramis bananis!

    SvaraRadera