söndag 7 november 2010

bandy och tandställning.

Idag har vi varit på bandy turnering med Kevin. Det är alltid lika roligt!! Killarna är så grymt duktiga :)

Första matchen, vinst med 10-2
Andra matchen, (mot våra tuffaste motståndare) förlust med 5-6 men det var nog ändå en av killarnas bästa matcher....Oj, vilket tempo!!
Tredje matchen, vinst med 15-6

Kevin stod i mål alla tre matcherna. Förlust matchen var nog faktiskt en av hans bästa matcher i målet. Han räddade boll efter boll efter boll som motståndarna pepparade in....Mycket stolt mamma jaaa! ;)

Sen har det inte varit så mycket mer idag. Familjen hälsade på några kompisar här ute medans jag sov innan mitt arbetspass.
Nu är det inte långt kvar tills det är dags att gå hem.

Förresten...en liten sak att berätta....på tisdag ska vi gå med Ella till tandläkaren igen. De ska röntga hela käken på henne för min lilla skrutt ska få tandställning....usch! Tack och lov har hon än inte förstått vad det innebär så hon tycker att det ska bli roligt...Hoppas verkligen att det går bra. Hon är ju så känslig, min lilla trollan!!

Det var allt för nu...

Puss på Er!

2 kommentarer:

  1. Oj! Ska min lilla skrutta få tandställning, redan? Så liten? Lille plutt! =( Brukar man inte vänta tills man tappat alla tänder? Elias skulle åxå behöva i nedre raden, men han får nog vänta.
    Saknar er! Måste höras snart!

    puss!

    SvaraRadera