söndag 9 januari 2011

Skor och vardagsångest.


Har letat vinterskor länge nu. Både i affärerna och på internet, utan framgång.
I natt hittade jag skor på Ellos, till både mig och R. Vet inte exakt om det är såna jag vill ha men nya skor är ett måste nu.
Får hoppas att kvaliteten är bra också:

Till Risto.
Till mig...

Annars åker dom tillbaka och så ska jag leta efter dom här:

på alla scorett butiker jag kan hitta. Synd att de inte har webshop :(
Vill ha dom vita!!!

Sen beställde jag påslakan och lite kläder till mig själv.
Nu är familjen på bandy. Sista jobb natten i natt, för den här gången. Imorgon är fritids stängt, så de stora barnen ska vara hemma med mig när jag sover. Får se hur det går...

På tisdag börjar skolan igen. Skönt med rutiner men ändå kluvet.

Jag tittade i almanackan nyss, ingen rolig läsning. Den här månaden är vi lediga tillsammans 2 av 31 dagar....sorgligt. Jag vet inte om jag är kinkig, alla kanske har det så här?! Fast med tanke på att R inte kommer hem förrän kl 21 på kvällarna så blir det ju rätt ensamt. Skulle vara stor skillnad om han kom hem till middagen.
Jag vet att jag borde sluta tjata och komma till en förändring istället men det är inte så lätt.
Är jag gnällig?

Nu ska jag hänga lite tvätt och sen lägga mig en stund igen. Orkar ändå inte göra nåt vettigt.

Saknar Er!

Puss...

1 kommentar:

  1. Supersnygga! Hoppas du får tag i dom! Verkar ju totalkört att hitta skor denna vinter! =(

    Saknar er me! Skulle gärna vilja spela spel me er! =( Kan in inte komma på sportlovet? Då kan mina ta ledigt i nåra dar. Kram!

    SvaraRadera