fredag 21 januari 2011

Fortfarande sjuk.

Tack snälla för Era fina kommentarer!

Har en ny läkartid på vårdcentralen idag.
Känner mig lite piggare för förkylningen börjar gå ur kroppen. Inget snor, feber och knappt någon huvudvärk men jag har fortfarande tungt att andas. Eller det har blivit lättare att andas, som att luftvägarna är "större" men trycket över bröstet är desamma så det är tungt att andas och jag orkar bara röra mig kortare stunder.
Låter det helt ologiskt i Era öron? lättare att andas men ändå tungt?
Jag vet inte hur jag annars ska beskriva det. Hoppas iallafall att läkaren förstår :)

Vi får se vad dom säger senare. Hoppas bara att jag behöver en annan medicin. Det kan tydligen vara så med lunginflammation, att man bara behöver rätt medicin så blir man bättre, fortare.

Annars i övrigt, familjen mår bra. Ingenting annat som har hänt. Tror dom är lite less på att ha en sjuk mamma men de är så snälla och hjälpsamma. I helgen är det öppet hus i skolan och Risto jobbar. Får se hur vi ska lösa det...

Kram på Er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar