torsdag 16 september 2010

Min hat-dag.

Usch! Torsdag är min hat-dag.
Barnen är som allra tröttast när jag hämtar dom, Risto jobbar, jag har sovit alldeles för lite (typ 5timmar)och när alla sysslor är gjorda och barnen sover, då ska jag gå till jobbet!

Nee denna dag vill jag helst slippa. Tur att den efterföljs av fredagen, den absolut skönaste dagen på veckan. Iallafall i våran familj. Fredag kväll är helig här hemma för då är (2 av 3 veckor) hela familjen samlad.
Det är det som får mig att orka ta mig igenom alla torsdagar. Fredagsmys!!

Imorgon ska jag troligtvis åka iväg och sola med en kompis, hoppas det blir av denna gång. Vi har försökt ett antal gånger men aldrig kommit iväg...
På tisdag är dagen jag längtat efter...Då ska jag släppa alla förpliktelser här hemma och spendera en heldag till att kramas, skratta, shoppa och mysa med frugan!

Nu ska jag göra ett försök till att vila en stund, medans barnen tittar på bompa.

Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar