måndag 13 september 2010

Kaoset efter renovering.

Helgen har gått lika fort som den kom.
Ellas rum är klart och nu återstår bara kaoset som flytten av rummen resulterade i.
Ellas gamla rum är helt belamrat med saker och de måste rensas, rensas, rensas och sen måste vi köra ett helt lass med grejjer till tippen...

Vi alla är mycket nöjda över resultatet och Ella spenderar all sin tid där inne nu och fixar och fixar :) Här kommer lite före och efter bilder:


Har laddat hem ett annat picasa program och jag kan verkligen inte det. Fattar inte hur man får bort den blåa bakgrunden...Annso, hjälp?!

I övrigt är det en rätt tråkig vecka denna vecka. Risto jobbar alla dar utom fredag och då sover jag halva dan. Kevin har fotbollsträning ikväll, bandy imorgon och fotboll på onsdag. Själv jobbar jag natt onsdag och torsdag så då är det dagis/fritids som gäller.

Nu ska jag fortsätta försöka mig på picasa. Har fler bilder jag vill lägga ut här! :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar