måndag 27 september 2010

Ligger lite lågt.

Vet att jag borde blogga men jag orkar inte, som sagt tidigare, är det för mycket att tänka på och jag inte mår tipp topp så blir bloggen lite lidande ett tag.
Kanske är för att jag inte orkar sätta ord på alla tankar och känslor som snurrar i huvudet?!

Fick i allafall träffa frugan i veckan. En långtur på Ikea blev det med shopping, lunch och fika. Lilla söta Inez va med :)
Sen sov dom hos oss men underbart är alldeles för kort. Nästa dag åkte dom och jag längtar redan tills nästa gång vi ses...

Jag hoppas på att den kommande veckan blir bättre än den som varit. Jag försöker ta en dag i taget för om jag ser helheten så blir det för mycket och just nu orkar jag inte.
Det tar kål på mig att leva som ensam, fast i ett förhållande. Det är absolut inte karln det är fel på det vet ni (litet förtydligande) men arbetssituationen, som gör att familjen blir splittrad. Vi måste i allafall få till en förändring för att det ska fungera i längden...Jag saknar att vara en (hel) familj, med allt vad det innebär!

(Nu satte jag visst lite ord på det ändå...)

En sak som kommer pigga upp min vardag är i allafall denna som jag "råkade" buda hem på tradera:

Addiction by JETSET armbands klocka i gult. Alldeles ny!

En JET SET addiction klocka som jag velat ha i snart ett år.

Ett riktigt kap blev det, den är helt ny i kartong! :)

Litet livstecken från mig...förr eller senare vänder det och då är jag tillbaka.

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar