fredag 3 september 2010

Hojt!


Jag lever, kära vänner...om det är någon som saknat mig ;)

Har varken orkat eller hunnit att blogga sen vi fick tillbaka datorn i tisdags. Har varit utan den i ungefär en vecka.

Är dunder förkyld för tillfället. Ipren och nässpray är mina bästa vänner. Jobbar hela helgen, det går väl rätt bra.

Vaknade i ett tomt hus idag. R och barnen har åkt till min söta svägerska för att spendera resten av helgen där så idag tänker jag bara ligga i soffan och kurera mig. Ensamt men kanske väl behövt?!

Förra helgen var en galet rolig helg. Vi var ute här i stan tillsammans med några vänner, min svärmor och svägerska med karl. Det är första gången vi partar här i stan. Det var fest på en stor herrgård och hela festen var utomhus, på terrassen med dansgolv och barer. De hade släppt omkring 1200 biljetter och alla var sålda.
Riktigt grymt roligt. Jag verkligen ääääälskar att dansa!!!!

När det stängde promenerade (läs: jagade varann, sprang och skuttade) vi ner på stan till grillen, där det skulle ätas en massa korv innan vi tillslut fick tag på en taxi hem.

Tramsigt värre, jag vet men f*n ibland måste man släppa lite på vuxenvettet. Kom väl i säng runt fem tiden på morgonen...


Jag ser för %#"/#% ut på den bilden men det bjuder jag på...:)

Annars är allt som vanligt. Barnen är friska *peppar peppar* och det är så kul att se hur stora de har blivit. Skolan har börjat på allvar nu. Gympa påsar, läxor, skolfotografering, träningar och miljarder lappar och annat som ska fixas. Älskar pauserna man får ibland då man kan (som min svägerska sa) "leka oansvariga tonåringar"....det får mig att uppskatta vardagen och allt vad det innebär, alldeles lite mer.

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar