måndag 6 september 2010

Idag har jag sovit nästan hela dagen. Familjen har ju inte varit hemma så det har varit lättare att slappna av. Annars vill man ju vara med familjen också och det är svårt att kombinera när man jobbar natt. Har väl sovit nästan 9timmar idag, mot de 6-7 jag brukar sova :)

Sista natten nu sen är jag ledig tills på onsdag kväll. Två nätter den här veckan som kommer och sen har vi vår lediga helg tillsammans, hela familjen! Det ska bli underbart att bara få vara...ska försöka hitta på något med barnen, har lite dåligt samvete just nu för att vi aldrig hinner med något.

Har beställt kläder nu i helgen (igen). Från Hm till både mig och barnen. Tjejerna ska bla. få varsin windstopper nu när det börjar bli kallare.



Den lila är till Ella och den rosa till Irmis. Sen ska jag köpa svarta överdragsbyxor till...

Försöker lära mig picasa som ni ser men det funkar inte så bra. Iallafall så ser ni ju hur jackorna ser ut...!

Nu måste jag arbeta lite. Kanske det kommer mer bilder under natten när jag får lite mer koll på hur man fixar med dom :)

Kram på Er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar