fredag 16 juli 2010

Seeemesteeeeer!

Om två timmar lite drygt, går jag på semester...tre veckor och två av dom är vi helt lediga tillsammans (sen börjar karln jobba).

Det ska bli underbart! Inte för att jag behöver en paus från jobbet, tvärtom men att få ge 110% till familjen känns väl behövt nu.

Inga direkta planer är bestämda men jag hoppas på mycket sol, bad, grillkvällar, båtturer och mycket mys. Kanske nån litet utflykt nånstans...vi får se vart plånboken tar oss...!

Om det blir bra väder ikväll så har gubben tänkt att vi ska ta båten ut till nån ö och ta med oss picknick.

Denna sommar tror jag kommer bli den bästa på länge...ja, kanske t.o.m nånsin. Barnen, Sol, bad, båtturer, grillkvällar, utflykter, vänner och t.o.m så tror jag att det finns två partykvällar inbokade. Så....massor av mys med familjen men också två kvällar vikta för mig och min älskling att ladda batterierna.

Bättre sommar kombo kan kag nog inte tänka mig!

Kram på Er




Mina tre älskade ungar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar