lördag 24 juli 2010

Myskväll på stan.



Ikväll har vi varit till Eskilstuna (tuna park) och ätit middag och shoppat lite. En ny hem telefon blev det...jojomensan!! :) Det var på tiden...!
Vi hade en jätte mysig kväll faktiskt, fastän vi kom dit så pass sent (runt 18-tiden). Vi var inte hemma förrän runt 21.30!

Lillskruttan har nu varit blöjfri sen i söndags. T.o.m åkt bil (30min) OCH gått i affärer OCH sovit 1timme på dan idag...heeeelt utan blöja. Weeehooo säger vi!! Låter kanske fånigt men för oss småbarnsföräldrar är detta en stor händelse, visst?! :)

Imorgon ska vi åka till Bro för att träffa familjen. På kvällen sen ska vi vara barnvakt åt våra små söta gudisar så att deras mamma och pappa får gå ut och svänga sina lurviga tillsammans. SKa bli riktigt mysigt att få passa barnen deras!

Avslutar med att visa två bilder på min dotter, som jag tog idag. Blev grymt nöjd med dessa, min söta unge!



Hon börjar bli stor nu, min lilla trollan!


Kram på Er!

2 kommentarer:

  1. och farlig! OJOJOJ....! Hon kommer krossa måååånga hjärtan! Sötaste gudottern man kan ha! =) pussa på henne från gudmor! <3

    SvaraRadera
  2. Gu va hon är söööt! Alltså verkligen! <3

    SvaraRadera