söndag 25 juli 2010

Barnvakt.

Godmorgon!
Sitter i min svägerskas kök och skriver. Har varit vaken sen 06.30 ungefär.

Kvällen igår gick riktigt bra med alla fem barnen. Tacos till middag, Adrian & Irmis badade sen blev det lite godis och mys innan det var dags för att sova. Minsta skrutten somnade strax efter 20 och den sista, stora skrutten la sig runt kl. 23 efter att ha tittat på film...

Jag och Risto tittade på film igår, kors i taket. Brukar aldrig varken få tid eller ork till det annars. Såg en film som hette Case 39 med Renèe Zellweger. Hade nog inte tittat på den om jag vetat att det var skräck (gillar inte det) men jag tyckte att filmen var bra. Fast jag kan erkänna att jag höll för öronen och blundade stundvis under filmen. Dock klart sevärd film!

Natten har varit sisådär...har kanske sovit 3-4 timmar, totalt. Barnen har vaknat lite i omgångar om man säger så...fast det har gått bra ändå och det är absolut inte sista gången vi är barnvakt.

Idag blir det avfärd hemåt igen. Regnet öser ner så jag vet inte vad vi ska ta oss för. Hoppas att sommarvärmen kommer tillbaka snarast!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar