måndag 26 juli 2010

Reebok

Igår eftermiddag kom vi hem från Bro igen efter ett litet stopp i en klädbutik som ligger halvvägs hem.
Måste berätta om mitt fynd jag gjorde där denna gång. Oftast så hittar jag ingenting där men igår...

Köpte dessa:


Reebok...

...för 100kr!!

Kan tänka mig att de är förra årets modell eller nåt men vad spelar det för roll...Tittade på nätet och årets modeller (liknande dessa) kostar mellan 699-899kr!!
Köpte även de här till Risto:

Även dessa, 100kr!! Mycket nöjd :)

På kvällen tittade barnen på filmen Upp! och efter de lagt sig, tittade jag och Risto på Snabba cash. Tyckte den var sådär...bra men inte wow!...men helt ok iallafall.
Får se om vi lyckas titta på film ikväll igen, då blir det tre kvällar i rad. Det är otroligt isåfall för oss som nästan aldrig tittar på film :)

(Liten parantes med skryt också...förlåt...men idag har Irmis varit blöjfri i en hel vecka och inatt sov hon hela natten utan blöja!! laddade upp med handdukar och kiss skydd men det gick bra. Får se hur det går inatt men jag räknar med att det kan bli olyckor så får vi se...)

Förövrigt har vi en tråk-tråkig dag idag...händer ingenting. Ska nog inte åka någonstans heller så jag kanske borde, skulle, måste ta tag i tvättberget eller nån annan s k i t tråkig vardags syssla :)
Eller så kanske jag skjuter på det tills vardagen, skolor och jobb börjar på riktigt igen och lägger mig och läser en bok istället...Ja, så får det nog bli! Visst?!

Lajv joo, vänner!!

1 kommentar:

  1. Ååååh! SJUKT Snygga skor!!! *avis* Det är sällsynt att man hittar snygga och billiga skor, iaf för mig.

    SvaraRadera