söndag 18 juli 2010

Liten fundering.

Godmorgon...sitter vid frukostbordet och skriver. Karln och äldsta dottern sover fortfarande.

Satt ute och tänkte lite efter mitt inlägg igår. Känns som att nästan alla inlägg jag skriver är av den positiva sorten. Kan själv tycka att det känns lite sådär att bara skriva "Åh, vi har gjort de...åh, jag mår så bra....åh, titta va fin...åååå, jag är så lycklig"....Uäk!! men jag vet varför det blir så...

Till exempel, i fredags när jag vaknade var jag så sur så att hela min familj övervägde både en och två gånger om dom skulle ta sitt pick och pack och dra ;) Sånna stunder finns ingen tanke på att blogga, varken lust eller tid. Sen när jag mår bra igen så skriver jag :)

Därför blir det oftast trevligt, lyckliga och glada inlägg och om jag inte skriver på några dagar....då vet ni varför ;)

Nu mera kaffe sen väcka familjen om en stund. Idag funderar vi på att åka på loppi(s)!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar