lördag 7 januari 2012

Sista mobil bilderna!

Hej Vänner!

Här kommer lite illa tagna bilder från december, som jag hittat i mobilen...:)

Kevins sista bandy sammandrag 2011.
Kevin, i målvaktskläder, till vänster!

Kevin går i musikklass.
Detta är deras luciatåg 2011. Han var inte jätte glad att vara med :)
(Kevin, översta raden, tvåa från höger...)

Ellas julfika innan jullovet.
Spontant luciatåg från barnen, därav inga luciakläder på dottra min
(tredje från vänster...)

En av de få dagar, som det låg snö på backen.
Vi passade på att göra snölyktor och dricka varm choklad på altanen.

Till sist en bild från min skänk i köket.
Tavlan till vänster har jag fått från min fina jobbarkompis Elin!

Jag lovar att det ska bli bättre bilder hädanefter. Fick nämligen en kamera i födelsedagspresent! Ska bara lära mig hur den fungerar först, å det kan ju ta ett tag...

Nu ska vi slänga i oss lite lunch och sen iväg till ishallen. Barnen ska få åka skridskor!

Ha en fortsatt bra dag, fina ni!
Kärlek


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar