söndag 15 januari 2012

Fina vänner!

Men jisses, har jag inte bloggat på hela veckan?! Skäms på mig!! Dagarna går så fort att jag inte hinner med...

Har iallafall haft en mycket mysig lördagskväll här hemma med fina vänner, underbar mat (min duktiga karl), brasa, tända ljus, sällskapsspel och lite vin.

DET ger mig massor av bra energi!!

Alla måsten, vardag och rutiner är som bortblåst. Skönt att bara få vara här och nu, för en stund.
Riktigt roligt sällskapsspel har vi spelat, "Med andra ord" heter det. Oj vad jag har skrattat ikväll. Kan säga som så, att tjejerna ägde! ;)
Killarna fick revansch men vi vann tre gånger så nu vet dom vart skåpet ska stå!

Imorgon är det bandyträning för Kevin och tjejerna ska på (sen) julgransplundring.

Nu är det dags för mig att sova. Puss på Er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar