lördag 5 mars 2011

Kopp utan öra eller handtag!

Tycker kaffe är godast att dricka i mugg utan handtag eller i kopp utan öra om ni så vill.
Tyvärr har mina koppar gått sönder en efter en och nu har jag bara en endaste kvar, som t.o.m är en spricka i. Jag älskar den koppen!
Har letat och letat efter nya koppar men inte hittat. De är antingen för små eller för stora eller så passar de inte in hemma hos oss. IGÅR! var jag på stan tillsammans med lilla charmtrollet jag jobbar med och då hittade jag dessa två underbara koppar som fick följa med hem:

Precis ny inkomna koppar i vårfärger...Fanns tekoppar också.
Köpta på Mique.

De var lite dyra så det blir till å köpa fler sen. Min budget tillåter inte riktigt kaffekoppar just nu :) De fanns i limegrönt, rosa och turkost också. Vi har blått och vitt hemma så det blev dessa ljusblåa men jag funderar...

kan man köpa alla färger, typ två av varje?
eller ska jag hålla mig till en färg?
Vill ju så gärna ha lime och rosa! Vad tycker ni?

Puss!

1 kommentar:

  1. Åhhhh... vilka snyggingar! Sånna vill ja åxå ha! Åhhh... Maria har ett par liknande fast i vitt.

    Tycker absoluta att du kan köpa alla färger. Se bar mitt höganäs! ;) Det är färgerna som gör en glad!
    Kram å puss! /Frun

    SvaraRadera