onsdag 2 mars 2011

Gotlandsresan blev av!

Vi åkte till Frugan, trots allt. Vet inte om det var ett klokt beslut eller inte men mysigt hade vi!
Tyvärr har våra barn turats om att vara sjuka under hela resan. Just nu är det Kevin som är sjuk med feber och hosta. Nu har vi haft sjuka barn nonstop, i snart tre veckor.

Åter till Gotlandsresan :)
Vi åkte i fredags, två dagar efter planerat. Jag och frugan gjorde Visby på kvällen, tillsammans med hennes vänner. Middag på hamnplan och sen gick jag och frugan vidare till munken för att dansa. Kom hem framåt 03.30 efter lite nattmat på Mcdonald´s och sen taxi hem :)
På lördagen hade Mimas äldsta son Adam, kalas. Kevin var jätte glad över att få vara med. I söndags tittade vi på bandy mellan Visby och Gävle, vilket killarna tyckte var häftigt!
I övrigt har vi pratat, druckit vin, tjejjorna har fått rida (bilder kommer) och vi vuxna har suttit uppe halva nätterna och pratat.

Söta Mima gjorde mössor i sitt märke till mina tjejer.
Ska visa Ellas senare...Tack stumpan!

Åkte hem igår och det kändes som vanligt, alldeles för tidigt. Tårar och en resa på 5timmar senare, var vi hemma i Strängnäs igen. Nu är det dags för mig att ta tag i all tvätt och sen åka och handla. Tillbaka till vardagen med andra ord!

Puss på Er!

Ps. Mima: mer bilder kommer ;) Tack för sladden. Tyvärr är det ju krångel med min mobil så jag fick bara in 5 av 718 bilder den här gången...Ds.

1 kommentar:

  1. Kul att hon gillar mössan! DET är ju faktiskt det allra viktigaste! ;)

    Pussa henne från mej!

    SvaraRadera