torsdag 10 mars 2011

Inredningsstil.

Låg och funderade lite när jag skulle sova igår.
Funderar på hur jag vill inreda här hemma.
Man kan ju inte göra allt på en gång så det blir till att förändra lite i taget. Då är det ganska skönt att ha ett hum om hur man vill att slutresultatet ska bli.
Jag kan inte bestämma mig vilken stil jag gillar mest...

Vitt, lantligt, romantiskt, chabby chic
kalla det vad ni vill :)

VS.

Färg, färg, färg!!

Jag tycker om den första bilden, stilrent och fräscht (R hatar det ordet) men kanske lite tråkigt i längden? Ett säkert kort iallafall och man kan ju alltid inreda med liiiite färg här och var.

Färgen däremot är underbar, den ger mig energi. Det lutar mer åt den bilden, Dock kan det ju lätt bli plåttrigt och hysteriskt?

Vad gillar ni bäst?

1 kommentar: