söndag 3 april 2011

Tjejkväll och promenadväg!

Var på tjejmiddag igår. Skulle egentligen jobbat men fick ledigt!
Middagen var hemma hos Malin som bor här ute i Sanda och vi var 7tjejer totalt.

Först var det visning av ett klädmärke som hette Lucky ellen.
Jätte fina kläder men mest för tjejer och rätt dyrt. Fast kvaliteten ska tydligen vara jätte bra, säger dom som provat.
Det fanns en hel del kläder jag gärna skulle sätta på mina flickor!

Efteråt blev det middag, vin och skratt. Kände inte alla som var där men det var ett härligt gäng som alla passade ihop. Jag brukar vara rätt blyg i såna sammanhang men kände mig rätt avslappnad i deras sällskap!

Har inga bilder att bjuda på från igår kväll men jag tänkte visa några andra.
Har hittat en jätte fin promenadväg inne vid Strängnäs som jag gått med Lilleman när jag jobbar dag. Bilderna är tagna från "vår" sida av lilla bron så det är "stan" man ser :)


Lilla bron till höger i bild och domkyrkan rakt fram. Är rätt nöjd med bildkvaliteten, trots att min mobil är rätt gammal.
Promenadstigen.
Byggnaden man ser längst bort är Jehovashallen...

En bild till, lite längre ut på udden.
Den vägen kommer jag promenera fler gånger!

Nu är det dags för mig att göra mig i ordning. Vi ska iväg och titta på när Kevin spelar bandy.
Idag är det träningsmatcher mot Enköping, pojkar -00 och sitt egna lag (Kevins lag är indelade i två...)
Hoppas ni haft en bra helg!
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar