fredag 6 augusti 2010

Ekorrhjulet.

Usch!...ekorrhjulet har börjat snurra igen och jag gillar det inte. Även om jag har varit ledig den här veckan med så är inte Risto det. Känns som om jag farit runt som ett torrt skinn här hemma, de senaste dagarna. Barnen ska till kompisar, kompisar ska komma hit, sova över, frukost/lunch/mellis/middag, tvätt och städ....jaa, ni vet..!

Idag ska vi (tydligen) färdigställa tomten som inte är klar. Ett projekt som jag fick vetskapen om igår kväll vid nio tiden...Kl 09.00 i morse kom grannen med sin gigantiska grävmaskin och håller nu på att lyfta bort alla stora stenar från gräsmattan. Sen ska det plattas till och planas ut. Får se hur det här går...!

Senare idag kommer svägerska med familj igen. Ska bli mysigt. Tråkigt nog jobbar Risto hela helgen och på måndag börjar jag jobba.

Nu ska jag ut och försöka sola kvar brännan som sakta börjat blekna....!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar