söndag 15 augusti 2010

Bildbomb och utmaning!



Har äntligen fått igång en bra internet uppkoppling här på jobbet så nu kommer lite bilder från den senaste veckan!

Våra prinsessor!

I ett obevakat ögonblick kom 2-åringen på en rolig lek:
Hämta frysta köttbullar i frysen, smyg in på rummet och stoppa dem i kulbanan....Jätte roligt för när man sen lekt klart, kan man även mumsa på dom!! :)

Hämtar Hm paket med mamma!

2-åringen prövar nya kläder från Hm paketet.

Så här fin blev Kevin i sin nya munkjacka!

Min söta lilla gudis Enya på besök!

Irmis hoppar studsmatta med kusin Adrian.

Delar vagn!

Ella har varit med som statist på stadsvandringen här i stan, tillsammans med en kompis.
Hon tyckte det var jätte roligt!


Det var väl allt för nu :)

Kram på Er tills nästa gång...

Nej förresten....

Stressen över att aldrig hinna med tillräckligt hänger alltid över oss småbarnsföräldrar (och andra också förstås). Då tänker jag först och främst på städningen. Jag iallafall, tror alltid att jag har det värst hemma hos mig och så tänker vi väl kanske allihopa?!

Frugan, jag utmanar dig om du vågar (och Er andra också förstås)?!
Istället för att alltid visa upp mitt bästa, kommer nu mitt värsta istället :)

Så här ser vårt garage ut....

Den dan vi flyttar tror jag att jag spränger det, heller än att städar det :)

Vår hall, förra veckan...Karln har städat ett skåp i köket och nu är alla tom-flaskor odyl. på väg till återvinningen (läs: nu bor de i hallen i två veckor innan nån behagar bära ut dem)

Puh! mer än så tänker jag inte bjuda på idag. Har mycket mer kaos hemma, kan jag lova men det får ni kanske se en annan gång...

Nu vill jag se Ert kaos,! ;)

1 kommentar:

  1. Oooh, modigt!! Men jag ka ntyvärr inte anta din utmaning, jag dokumenterar inte mitt kaos ;p

    Saknar er supermycket!! Vi har ju inte setts på hela sommaren, fy på oss!

    Stor bamsekram, du kan väl ringa nåt när du är vaken nästa gång? <3

    SvaraRadera