tisdag 7 februari 2012

Helgen...

Helgen som var, blev ingen höjdare. Vi hade trevliga planer men det blev inte alls som vi tänkt.
En liten sumering:

Jag blev magsjuk och låg hela helgen.
Trots det var jag tvungen att spendera 4a timmar i bilen för att åka med Risto (och barnen) ca 2omil till Nacka för att hämta hans firmabil som varit på lagning. Den var fortfarande inte fungerande när vi kom fram (trots att de lovat det!!) så vi fick åka hem utan...De ska bilfirman få kompensera kan jag lova!

Har varit utan internet och hemtelefon i 5dagar. Förvånad någon? Nej det är lite som vanligt. Skit Boxer...

Vattnet i tvättstugan frös men är efter mycket meckande, nu tillbaka.

----------------------------

Ja, alltså inte den helg jag längtat efter...
Nu mår jag iallafall bra igen och ingen annan har blivit sjuk. Det är huvudsaken!

Denna vecka är min långvecka på jobbet.
Fem nätter av sju så det kommer finnas tid till att blogga trevligare inlägg än de här ;)

Hoppas Ni haft en bra helg?!

Avslutar med en bild i från förra veckan när vi var i pulkabacken en ledig dag efter skolan...

(Den enda bilden jag tog med mobilen, resten ligger hemma i kameran)

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar