söndag 7 augusti 2011

Projekt hemmet...

Känns skönt att den här helgen snart är över.
Inatt kvar nu, sen jobbar jag på onsdag nästa gång.

Helgen har gått i ommöbleringens tecken. Vi har köpt lite nya möbler till Kevins rum så det har blivit en ordentlig rensning där. Helt galet vad billigt det kan vara på Ikea. Skulle egentligen inte göra om Kevins rum nu men vi hittade möbler som han ville ha och de kostade nästan "ingenting".
Kortet är taget innan vi ställde dit alla hans saker...
(Saknas även bakstycken på bokhyllan ser jag nu)

Skrivbord, bokhylla och skrivbordsstol för totalt 427kr!
(ignorera de fula tapeterna...)

Köpte även en svart ryamatta så nu är det bara tapeterna kvar och en ny säng, så är Kevins rum färdigt.

Fick en gammal bokhylla "över" som jag inte visste vad jag skulle göra av...

Skohylla!
Tänk att gamla saker kan få nya funktioner, om man bara tänker lite bredare :)

Sitter och tittar på bilder i mobilen. Kan inte sluta titta på bilderna från Stendörren i torsdags. De var nog en av de bästa dagarna på hela sommaren.
Så har jag haft det på somrarna när jag var barn och jag vill så gärna att mina barn ska få uppleva det också, även om vi inte kan åka på båtsemestrar.

Barnen hade så kul där, lekte hela dagen och inget gnäll och tjat om någonting.
Så skönt att slippa alla saker, datorn och tvn och ändå se att barnen kunde roa sig. Framförallt att de gjorde det tillsammans!





Puss på Er!

1 kommentar: