söndag 14 augusti 2011

Kramats med familjen...

Jobbar en extra natt inatt. Ställer upp för en vän som alltid ställer upp för mig. Skönt att kunna göra något tillbaka för en gångs skull!

Har varit hos svärmor idag och träffat familjen.
Som jag har saknat dom, vi har inte sets på hela sommaren. Lämnade Risto och barnen där så dom kunde sova över. Jag ska åka dit imorgon igen!

Den här bilden tog svärmor idag...

Risto och jag, barnen, Ristos bröder och hans syster med sina barn! :)

För övrigt så är vi tillbaka på ruta ett igen, när det gäller mitt absolut största bekymmer. Bilen gick sönder igen i fredags. Det var alltså inte luftmassemätaren som vi bytte (för 1300kr), som var problemet. Nu vet vi kanske, troligtvis till 99% vad det är och det kommer nog inte bli billigt. Sa jag att jag vill ha en nyare bil, nyss?! Jag kan verkligen inte sköta vardagen utan en fungerande bil och de här bekymret tär på mig så, så mycket. Det får mig att må dåligt, hela tiden. Blä!
På måndag börjar karusellen igen och då måste vi ha två bilar...

Nog om det. Det löser sig väl. Fast jag är tveksam till att det ordnar sig innan onsdag, då barnen börjar skolan igen.
Suck!






1 kommentar: