fredag 29 oktober 2010

Härlig helg.


Dags för ett lite gladare inlägg, det har varit alldeles för mycket depp-inlägg på senaste tiden.
Jag mår faktiskt lite bättre, känner mig inte alls lika uppgiven som jag gjort tidigare.

Förra helgen var en underbar helg. Jag och R var i Stockholm och bodde på hotell som syrran hade ordnat. Hur mysigt som helst! Finaste rummet, högst upp på 11:e våningen med bubbelbad och stora fönster i badrummet, utsikt över hela rålambshovsparken. Vi var ute på restaurang och åt och sen bara mös vi på hotellrummet hela kvällen! På morgonen blev det kaffe i sängen och sen hotellfrukost såklart. Efter vi checkat ut tog vi en sväng till Kurvan och köpte skor till barnen.

Här är hotellet. Har ringat in där vårt hotellrum låg! :)

Under tiden var barnen hemma hos oss med deras faster m. familj. Det hade gått jätte bra medans vi var borta! J & S stannade kvar till söndagen så vi hann mysa lite med dem och gudisarna också. På söndagen åkte Risto upp till Sthlm igen för att hälsa på en kompis. Barnen och jag var på bandy och avslutade helgen med pizza!
Det var en mycket härlig och väl behövd helg, där vi både hann med oss själva, varandra OCH barnen. Bättre kombination kan man inte lyckas med, tror jag ;)

Veckan skriver jag inte så mycket om för den har sett ut som alltid...ni vet....Tänker bara vara glad över att det är fredag imorgon (läs: idag). Enligt datum är det fredag men eftersom jag är vaken hela natten så kommer det inte vara fredag för mig, förrän jag vaknar på em. :)


Puss på Er så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar